آرامگاه نانوشته ها ; نیلی

حرف هایی برای نگفتن هم دارم !

درود ای دوست دار علایقت ! بیا و یادی از ما کن تروخدا !!

ببین خبر مبر زیادههههههه باید طومار بنویسم واستون فقط بدونید حالم خوبه و دارم برای نهایی خیلی قدرتمند تلاش میکنم

علایقم و آرزو هام و هدف هام جوری تغییر کرده و اینجا نگفتم که عمرا باورتون بشه !!!

جدا از برنامه هایی که ممکنه (میخوام قیدم بشه حتمااا!!) برای اینجا دارم میخوام توی تابستون یه کارایی انجام بدم که باورتون نشه کیف کنید D:

عاشق بارونم یعنی ببین دیوونه بارونم اصلا فکر کنم عاشقش شدم (شاید یه آهنگ نوشتم در این مورد )

عاشق تایپ کردنم شاید باورتون نشه از نوشتن با خط این چه کوفتیه خیلییییی بهتره 

راستی از شما چه خبر ؟؟ دلتنگتونم حسابیییی 

نیلی ;
نیلی ; دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Riri ✨✨
    Riri ✨✨ ۲۴ ارديبهشت ۰۳، ۰۴:۳۵
    چقدر دلم برای بیان تنگ شده بود😭
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">