آرامگاه نانوشته ها ; نیلی

مثل یه بستی شکلاتی با روکش نعنا ;

یک وبلاگ نه چندان ساده برای پیاده کردن ایده های تو سرم و شاید برای حس خوب گرفتن خودم و یاد آوری خاطرات تیرماه 1400 تا الان !

دوست دارم وقتی به اینجا نگاه میکنم بوی بستنی شکلاتی-نعنایی توی فضای اتاق پخش شه و جوری موقع یاد آوری خاطرات نفسم بند بیاد و بغض گلوم رو خفه کنه که صدای گریه هام به گوش مرده های دفن شده برسه.

جوری برای کارهای نکرده‌م توی بچگی هام زار میزنم که مزه خون رو حس کنم.

بعدش جوری آروم شم که زندگی دوباره و دوباره برام مهم نباشه و باز هم به نابود کرده آینده‌م ادامه بدم !

این منم ! نیلوفر !!!

کسی که دوست داره دنیا رو بجای بهتری تبدیل کنه و نذاره که محدودیت های نوجوونیش و کارای اشتباه الانش این رو خراب کنه !

نیلوفر دوست داره مثل خیلی آدم های دیگه پولدار بشه ، ماشینای گرون رو برونه ، از زندگیش لذت ببره و و و...

شایدم همچان از آینده پیش رویی که میخواد بسازه مطمئن نیست اما به خودش قول داده شماها اونو به یاد بیارید و ،

بعد از شنیدن اسمش لبخند بزنید و خاطره قشنگی توی ذهنتون باشه ، با وجود اینکه اون بی نقص نبود اما دوست داشت بهترین هارو برای کسی که دوستش داره هدیه بده و نشون بده که چقدر واسه‌ش مهم هستن و اهمیت میده.

واقعا خوشبحال کسی که من دوسش داشته باشم D: .

عود رو روشن میکنم و کنار پنجره خیس بارونی یک کتاب با بوی کاغد کاهی باز میکنم و توش غرق میشم ،

تا آرام خاطری بگیرم و شروع کنم به جنگیدن برای آینده‌ایی که میخوام بسازم !

نیلی ;
نیلی ;
۲۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۸ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۰

    چی شده عکس پیشی رو گذاشدی😂

  • نیلی ;
    نیلی ; ۹ مرداد ۰۰، ۱۱:۰۷
    وای چه عجب تو اومدی ازگل دلم برات تنگولیده بود 
    چون قالب پیشولیه😂دفعه بعدی از وی میزارم
    .
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۹ مرداد ۰۰، ۱۳:۱۴

    دفعه بعدی ینی کِی؟😢

    من می خواااااااام😂

  • نیلی ;
    نیلی ; ۹ مرداد ۰۰، ۱۳:۵۰
    هفته دیگه
    تا اون موقع خودتو آماده کن سکته نکنی فرزندم
    .
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۹ مرداد ۰۰، ۱۸:۰۱

    واییییییییی خدایا من غش:")

  • نیلی ;
    نیلی ; ۹ مرداد ۰۰، ۱۸:۰۵
    :")
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۱۱ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۷

    واییییییییی خودااااااا عکس کیوتیمم گذاشدی*-*برم بمیرم:"")

  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۰:۲۴
    کامل نی خیلی ذوق نکن بزا کاملش کنم😂
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۱۱ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۸

    انق ذوق کردم ب جا گیف میگم عکس🙂🤣😂💔

  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۰:۲۵
    😂😂🔪😭
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۶:۲۸

    وای فدات شم آژی کیوتم نمدونی چق ذوق مرگ شدم😍😭😢💔💕

  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۸:۲۳
    اللللهههییییی😍😭😢💔💕🔪
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۱۳ مرداد ۰۰، ۰۰:۱۶

    اون چاقو چیه دقیقا 😅 می خوای باهاش منو فدای خودت کنی؟😂

  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۱:۳۶
    نه میخوام خودمو فدای وی کنم 😂.
  • Kim Sae hyung
    Kim Sae hyung ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۱:۴۱

    ن ط حیفی منو فداش کن🙂😅🔫😁

  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۱:۴۴
    باش.
  • Kim Dorsa
    Kim Dorsa ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۰۲

    سلام

    آشنا بشیم؟ :)

  • نیلی ;
    نیلی ; ۲ مهر ۰۰، ۰۷:۵۰
    سلام
    خوشحال میشم:)
    نیلی هستم ۱۳ سالمه^^
  • Kim Dorsa
    Kim Dorsa ۲ مهر ۰۰، ۰۹:۳۸

    منم درساام و چهارده سالمه💛

    خوشبختم^^

  • نیلی ;
    نیلی ; ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۰۱
    خوشبختم^^💕
  • جیچو(جیسو)   •
    جیچو(جیسو) • ۶ آذر ۰۰، ۱۷:۵۶

    میتونی برام قالبمو درست کنی؟؟دوستم خرابش کرد 

  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۶ آذر ۰۰، ۱۸:۱۷
    بلی*-*
  • لپ های جونگهو:)
    لپ های جونگهو:) ۴ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۲
    سلامممم. میشه کمکم کنی چه جوری قالب بسازممممممممم؟؟؟؟؟

    چه جوری باسد عوش بزارم تو وبم؟؟ و تو پستا هرچقدر میخوام عکس بزارم میگه تو بیان باکس عضو نیستی عضو هستم کوکی هامم فعاله ولی بازم نمیشههههههه

    توروخدا کمکم کننننن تا یه عمر مدیونت میشم



    کپی شده از ایوانکا (این جملات زیبا مال ایوانکا هستن مال این عقده ای که واسه سواستفاده کپی کرده نیستن 😎😌😜)
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۵ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۳
    farhanwd.blog.ir
    هر کمکی خواستی فرهان میتونه کمکت کنه ^-*
  • لپ های جونگهو:)
    لپ های جونگهو:) ۷ بهمن ۰۰، ۱۶:۴۵
    چه جوری ازش کمک بگیرم؟
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۲
    مشکلتو بگو تا کمکت کنه ^^
  • لپ های جونگهو:)
    لپ های جونگهو:) ۸ بهمن ۰۰، ۱۴:۳۱
    میخوام عکس بزارم ولی نمیشه درصورتی ک تو بیان باکس عضوم. و اینکه قالب خوشگلم میخوام. و یه چیز دیگه اینکه میخوام وقتی ی لینک میزارم خود لینک نیاد بنویس مثلا کلیک و وقتی روی اون بزنن بره تو لینک
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۸ بهمن ۰۰، ۱۵:۲۶
    خب تو یوآپلود یا پیکو فایل آپلود کن بیان باکس سرعتش خیلییییی پایینه
    قالبو شرمنده من وقتشو ندارم
    +بهتره با لپ تاپ بیای تو بیان تا بهتر بشه کار کرد
  • ناشناس
    ناشناس ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۳۲
    بیا فرض کنیم اشنا نشدیممم اشنا بشیممم
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۳ بهمن ۰۰، ۰۸:۰۳
    اوکی xD
    من نیلم 14 سالمه از اشناییت خوشحالم :>
  • BitNa Shii ‌ ‌‌‌‌‍‍‍‍
    BitNa Shii ‌ ‌‌‌‌‍‍‍‍ ۱۳ بهمن ۰۰، ۰۸:۲۵
    میشناسمتتت
    دیروز تو فالوورام دیدمت حجرجرج
    بیت نا ـــم
    13 سالمه(چند ماه دییگه میرم 14:>)
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۳ بهمن ۰۰، ۰۹:۱۹
    :>
    حیح :">
    خوشبختم بیتنا:>

  • Romin Park
    Romin Park ۱۴ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۷
    دلام دلبندم می‌شود وبمان را تبلیغ کنی و پیوند کنی
    https://txt5ir.blog.ir/
    اولین فنسایت تی اکس تی در بیان
  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۴ بهمن ۰۰، ۲۳:۱۶
    هایی فرزندم پیوندت مینمایم*-*♡
  • لپ های جونگهو:)
    لپ های جونگهو:) ۱۵ بهمن ۰۰، ۰۱:۰۸
    میخوام عکس بزارم بعد زیرش مثلا یچی بنویسم ولی نمیشه. چیکار کنم؟
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۰:۲۳
    باید اینتر بزنی و بعد بنویسی البته اگه تو لپ تاپی...
  • Romin Park
    Romin Park ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۲
    دستت طلا فرزندم منم پیوندت میکنم.
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۷:۴۹
    تشکرات :">
  • fl real estate-
    fl real estate- ۷ اسفند ۰۰، ۰۸:۵۲
    I wanted to thank you for this great read!! I absolutely enjoyed every
    bit of it. I've got you bookmarked to check out new stuff you post?
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۳ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۲
    Thank U so mush
  • ‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌
    ‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۰:۳۳
    های- ما همو میشناسیم؟"-"
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۲۲ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۸
    هلو*-*
    میبی نات:/
    من نیلی هستم ^^
  • 𝑨𝒗𝒂 ‌‌
    𝑨𝒗𝒂 ‌‌ ۲۲ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۱
    همونی نیستی که واسش یه شوگا دانلود کردم؟"-"
  • نیلی ;
    نیلی ; ۳ شهریور ۰۱، ۲۱:۰۰
    چرا همونی

    *اینو ندیده بودم فقط تاریخشو ببین...عوووو مال اسنفده پارساله
    .
  • تاتا چوی برای صتی میباشد  •-•
    تاتا چوی برای صتی میباشد •-• ۶ ارديبهشت ۰۱، ۲۱:۰۶
    های *-*
  • نیلی ;
    نیلی ; ۱۱ خرداد ۰۱، ۱۹:۵۳
    هلووو^^
  • صتی پدرسوخته:|
    صتی پدرسوخته:| ۹ تیر ۰۱، ۱۵:۰۱
    خوبی؟^^
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۸ مرداد ۰۱، ۱۱:۵۷
    خوبم
    چطوری؟
  • سایت فالوور ارزان
    سایت فالوور ارزان ۱۳ تیر ۰۱، ۲۰:۳۷
    Wonderful web site. A lot of useful info here.
    I'm sending it to a few pals ans also sharing
    in delicious. And obviously, thanks on your effort!
  • نیلی  ~
    نیلی ~ ۱۸ مرداد ۰۱، ۱۱:۵۷
    your welcome ^^♥
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">